Var tog förmiddagen vägen!?

Tänkte som så att "Jag ska bara gå igenom föreläsningarna inne på datorn, sedan går jag ut och sätter mig och läser". Nu fyra timmar senare inser jag att solen inte skiner från en klarblå himmel längre och att jag producerat sjukt mycket! Genomgång av 16 kapitel sammanlagt igår och idag. Det känns sjukt bra och ganska nöjd med mig själv. Hade tänkt ta en joggingtur, men det finns inte på världskartan. Får helt enkelt bli att plugga till max, men inifrån istället.

Så jag dricker mitt kaffe och fortsätter en stund till då, tre timmar kvar tills barn ska hämtas och middag ska lagas. Fan, jag kommer ändå inte hinna det jag måste idag. Imorgon väntar en hel dag på universitetet, kul, och förhoppningsvis lärorikt. ANtar att man inte behövt gå igenom alla kapitel INNAN föreläsningen, men jag lovar, det är satans mycket lättare att hänga med då och att hinna fundera och reflektera över det vesäntliga innan är ganska bra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0