Dagen, dagen går oavsett vad man gör...

Nu vill jag hem. Dör på detta.

För er som någon gång kommer göra ett ryggmärgsprov så var beredda på att efter att provet är taget så kommer ni kanske få en smärta av hell. Detta fick jag inte förklarat för mig, bara att det var en riskfri undersökning. Undersökningen i sig gick bra, sjukt ont att ta bedövningen, och när de sedan sätter nålen och träffar en nervtråd, det var inte skönt.
Den värsta smärtan kom i natt. Vaknade av att det kändes som att någon högg mig i ryggraden med en kniv gång på gång. Sedan spred sig smärtan utåt. Kräktes och skakade ett tag innan det avtog med hjälp av medicin. Detta har nu upprepats tre gånger och vad jag förstår så kan det vara så eftersom det är som ett sår i ryggrad och ryggmärg.

Tack för infon jag fick innan!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0