YÄZZZZ!

En bit på väg med min uppsats! Tidigare har jag fått introduktionsdelen godkänd och idag metoddelen! Så himlans skönt. Räknar med att vara klar med Analysdelen denna vecka, förhoppningsvis på fredag, gärna torsdag om det går. Har lyckats kategorisera och tematisera mina svar och strukturerar nu upp det i resultatdelen. Det går sakta. Orkar tyvärr inte så mycket åt gången och tankarna far lätt iväg på annat håll. Att ens försöka aktivera huvudet i läsandets tecken kan verka som en urbota dum idé, men det måste göras och dett aär väl sittandes i soffan en av de lugnare aktiviteter jag kan ta för mig just nu!?

Så skönt att de andra kurserna hade inlämningsdatum i söndags och idag, vilket innebär lite lugnt med dem fram tills den 26/11! Och jag säger bara , vilken jXvla tur att jag låg steget före med dem, annars had ejag kört på de uppgifterna med att inte ens kunna lämna in någonting... Nu är det liksom bara att hålla tummarna att ett VG fås även på dessa. Det skulle sitta fint. Tyvärr var de väldigt svåra uppgifter, så det tror jag inte, men skiter i det, det finns viktigare saker i livet och just nu är jag mer än nöjd om jag bara får godkänt!!! En sjuk mamma har inte så mycket krav mer än att barnen ska få ha sin mamma någorlunda på fötterna!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0