Måndag 29/10

Måndag igen. Denna vecka är det som vanligt höstlov för grundskolorna här omkring, men inte för högskolorna... För att kunna ha Moa hemma några dagar blir det intensiv plugg med uppsatsen idag. Ska finslipa introduktionen för att förhoppningsvis kunna skicka in den imorgon, metoddelen börjar ta form, men vete17 om 5 sidor räcker. Kanske får lägga till lite blaj blaj och viktiga saker där... Vad tror ni, någon som skrivit exjobb i psykologi och kvalitativ metod som kan hjälpa mig?! Äh, det löser sig. Det kritiska är min introsuktion om det självbiografiska minnet. Är inte helt nöjd med den delen, tyvärr... Till saken hör att min handledare är både professor och forskare om just det självbiografiska minnet så inget kan liksom lämnas åt slumpen.

Några timmar ska även ägnas åt transkribering.
Asså det tar tid. Helt sjukt. Tror det tog 1 1/2 dag att transkribera en intervju... Galet. Det trodde jag inte.

Ja, så min vecka ser väl ungeför ut så. Nice. Mycket att göra. Gör inte saken bättre att jag är så sjukt trött och snurrig i huvudet heller...

Äh, har inte tid med detta nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0