Air Wick

Jag har fått den stora äran att testa Air Wick doftpinnar genom Buzzador. Hämtade ett stort paket på posten och kände redan då att det här kommer sprida en fräsch doft hemma hos mig!
 
Äran att få prova två stycken dofter, Cool Linen & White Lilac samt Midnight Blackberry & Vanila Silk.Dessa pinnar sprider en behaglig doft då de kommer i kontakt med den eteriska oljan och styrkan på doften kan man lätt välja själv, då det är antalet pinna som avgör, ju fler, desto starkare. De sägs hålla i cirka 4 veckor och priset för en förpackning är 59:-. Nu har jag turen att få dela med mig av detta, så vill just DU prova dessa helt kostnadsfitt så skicka ett mail till [email protected] så kanske du har turen att få ett paket på posten! Först till kvarn!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0