OralB

OralB:s tandkräm har en alldeles speciell formula och nu har jag testat i drygt en vecka. Glatt överraskad att smaken finns kvar länge samt, det bästa, att tänderna känns rena länge.
 
 
1. Oral-B Pro-Expert verkar inom alla de åtta områden som tandläkare undersöker mest.

2. När du borstar tänderna med Oral-B Pro-Expert kommer du att uppleva en ny borstningsupplevelse allteftersom formulan börjar verka.

Först kommer du att känna den korniga konsistensen. Det är polyfosfatkristaller som gradvis kommer att lösas upp. Din mun kan kännas lite torr. Det är helt normalt. Tandkrämen har en låg vattenhalt och de aktiva ingredienserna reagerar med vattnet i saliven vilket orsakar känslan av torrhet. Du kanske även märker att det löddrar mindre än med en vanlig tandkräm.

Efter 5-10 sekunders borstande börjar tennfluoriden verka och belägger tänderna med en slät skyddande hinna.

3.Oral-B Pro-Experts åtta fördelar har blivit kliniskt bekräftade i över 70 studier, vilket påvisar teknologins säkerhet och effektivitet.
 
 
Jag har faktiskt fått en ny favorittandkräm och måste villigt erkänna att jag kommer lämna mitt trogna användande av Pepsodent...

      

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0