Träningshelg avslutad!

En härlig träningshelg med hela klubben avklarad. Stora som små har kämpat i ett antal timmar både i vattnet och på land. Efter många och långa simpass av god kvalitet ligger jag nu nöjd i min säng! Simning har varvats med styrketräning och löpning. Igår kväll trodde vi nog att träningen var klar för dagen, men vips var vi ett gäng iförda i träningskläder som gav oss ut på en underbar kvällsrunda. Jag trodde nog att jag efter detta slit i bassäng och på land skulle vara tröttare än vad jag är... Antar att tröttheten kommer imorgon. Grymt nöjd är jag i alla fall. Och sjukt trevligt och roligt har det varit att tillsammans med alla simgrupper få vara med om ett så bra träningsläger.

Tack värsta bästa gäng för den underbara joggen i den åländska solnedgången igår!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0