Nervös, riktigt obeskrivligt nervös

Kanske en av de viktigaste dagarna i mitt liv. Det är nu, snart, på onsdag närmare bestämt som min uppsats ska upp för opponering, liksom jag ska opponera på en annan students uppsats.

Detta får mitt inre att göra uppror. Jag vill verkligen inte. Deg är nu det avgörs. Riktig ångest pratar jag om nu.

Tentor hit och dit är en sak, man gör så gott man kan. Går det inte kan man göra om. Nu kommer det inte gå att göra om... Jag hoppas att jag klarar mig utan en riktig halshuggning och Gud så fri jag kommer känna mig på torsdag om det går vägen. Om.

Innan dess består livet av kritiskt granskande, morgon till kväll.

Godnatt, för nu är även kvällen över.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0