Semesterträning

Träningen har väl kanske inte varit prio ett eller av bästa kvalitet, men lite har det blivit i form av löppass och mycket lugn simning. Har varit skönt, men kroppen har tagit stryk och jag känner ett enormt sug efter att ta i och bränna ut det som finns i mina muskler nu. Men; vila är ack så viktigt för kroppen så jag ser det så, som aktiv vila för att tillgodogöra sig den hårda träningen på rätta sätt.

På måndag börjar jag jobba igen. Ångest. Vill vara ledig med min familj. Men samtidigt ska det bli skönt och faktiskt roligt att jobba igen. Jobbar bara tre veckor för att sedan ha semester igen. Så det är inget synd om mig... Däremot kommer träningen tas upp nu. Kontinuerligt. Sikte på sm i november.

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0