Strålande

I alla bemärkelser...
Verkligen strålande att stora kräktes i natt... Hemma från skolan. Vet egentligen vad det var, men dålig var hon inte. Pigg, glad och hungrig.

Verkligen strålande att mamman fick något pluggat idag... Sista veckan och stressen smyger sig på innan det blir jobba av!!! Hade tänkt hinna klart med uppsatsen innan dess. Hmmm, vet inte om det är ett överkomligt mål, men analysen blev skriven idag, imorgon väntar korrigering och fix för att få ihop det bra. Tänk, två inlämningar kvar. Sedan har jag tre, i stort sett fyra, olika utbildningar! Det om något känns strålande... Nu kan jag snart titulera mig som psykolog, sociolog och beteendevetare. Alla kurser som ingår i socionomprogrammet har jag med.

Även solen strålade idag. Ibland från en klarblå himmel. Det fick mig och Moa som var pigg att ta på oss skidorna och ge oss ut i spåret en stund. Härligt!

Nyttig lunch tänkte jag. Men det slank visst med en bulle, eller två, oxå... Men vad gör det?! Jag äter dem med gott samvete och faktiskt, får jag inte en bulle om dagen så strålar inte jag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0