Trött korv!

Tror min lilla korv, tillika älskade Hugo, var ganska trött häromdagen...

Tänk att denna lilla parvel sprider sådan enorm värme i mitt hjärta. Att få ta del av hans funderingar gör att varje minut är värd att uppleva med honom. Just nu ska alla kläder vara rosa, det är så fint mamma och jag vill ju vara din, står du väl...

Idag tittade han mig djupt i ögonen i bilen då vi väntade på att Moas skolbuss skulle komma och så sa han:

-Mammat, vet du, jag tycker verkligen förskräckligt mycket om dig. Du är min lilla knäppis.

Ja, så var det inte mer med det.

Fick en ganska rolig fråga av Moa imorse med då hon kommer ut från toaletten...

-Du mamma, jag har tänkt på en sak, det kanske är lite konstigt, men hur kan bajs liksom vara brunt? Det man äter är ju grönt, rött och ja, en massa andra färger, men bajs är ju bara brunt...

Ja....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0