Hmmmm

Dålig uppdatering, jag vet. Har helt enkelt inte prioriterat någon av dygnets 24 timmar till att blogga... Tiden har lagts på barn, hem, jobb, skola och träning. Många långa dagar var tänkt till att bli en halvdag idag och ledigt imorgon. Men icke. Idag blir en lååååång dag, fem möten inbokade. That's it. Tänkte iaf klämma in en friskvårdstimme i samband med lunch för att kötta järnet. Efter sista mötet idag blir det pizza med familjen.

Imorgon ska jag njuta av träning, finbesök och fix i trädgården. Och sitta i våra nya fina trädgårdsmöbler för första gången!!! Härligt med en ledig dag vill jag lova!

Just ja, liten petitess, uppsats-skrivande, mer än så säger jag inte... Plus att kroppen värker för mycket just nu...

Men det är sol, härligt, och äntligen ska jag väcka mina små troll!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0