Träning

Den senaste veckan har bjudit på bra och intensiv träning, precis som det ska vara under denna period. Fokus låg ju på SM som gick av stapeln i mitten av mars. Tyvärr utan mitt deltagande. Nästa år så. Nu blickar jag fram mot öppetvatten-säsongen! Ska bli kul och intressant att se hur utvecklingen varit! (Ja, ok, jag vet att det troligtvis inte blir mycket träning, eller tävling, fram över). Vansbro går av stapeln om tre månader. Tanken är att jag ska simma samtliga lopp. Taggad! Därför är träningen nu uppbyggnad på väg in i tröskelfasen och mycket kondition. Den typ av träning jag gillar bäst, men oxå den tyngsta mest psykiskt krävande. 

I lördags genomfördes flera pass. Simning, löpning och till sist deltagande i 'Spin of Hope'. Jag cyklade för Hugo, och för alla andra barn med cancer. Som en dåre trampade alla i lokalen på. Fantastisk stämning. Så summan av lördagen blev ett triathlonpass! Jag är taggad på det, så kul. Skulle vara sjukt roligt att få vara tränad, må bra och köra 
På som fXn i sommar.

Just nu är min kropp stark. Styketräningen varvat med kvalitetspass och kondition har passat mig.

Ägg och proteinpulver tillsammans med grönsaker och nötter varje dag har gjort susen.

Nu kör vi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0