Long time, no ser

Ja ni, nu var det ett bra tag sedan jag skrev. Mycket har hänt i mitt liv. Till största delen enbart positiva saker. Jag är lycklig med min familj, otroligt lycklig, tillfreds med jobb och bostad, spännande och vackra saker att se fram emot, det kommer bli en underbar sommar.

Men.

Mitt i allt detta blöder mitt mammahjärta. Magen är som en stor knut som inte vill lösas upp. Kastas mellan hopp och förtvivlan. Ser hur vår som biter ihop, allt för att uthärda smärtan, jag ser den i hans ögon. Ändå gör vi detta mot honom, för hans eget bästa, framtid och efter läkares ordination.

Jag skulle göra vad som helst för att ta hans lidande. Precis vad som helst.

På grund av detta kommer jag åter ta upp bloggen. Mest för att få skriva av mig, sortera tankar som inte har en given plats i mitt huvud. Men även för att delge nära och kära utan att behöva upprepa allt hundra gånger. Här kan ni följa min och Hugos resa och kamp mot skolios.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0