En mil eller två...

Dotter på kalas och sonen parkerad i farfars köttbulle... Det var en stolt Hugo som blev upphämtad av farfar för att ta en sväng på invigningen av nya vägen. Mormor och morfar var planen, men det vägrades. 

Efter jag skjutsat Moa till poolparty-kalas begav jag mig ut på en runda. Det bilen en mil eller två. Alltså jag gillar verkligen att springa! Rensar både kropp, huvud och själ på ett effektivt sätt. Springer typ aldrig mer än en mil, men hade nog fortfarande sprungit om det gått ihop med logistiken. Nya sköna träningsbrallor från GinaTricot gjorde susen. Faktiskt riktigt sköna!

Gah, om en vecka är det triathlon. Tror att jag börjar få ont i knäna, precis sådär lagom att det nog inte går att genomföra cyklingen... Kanske borde cyklat idag istället... Men; det är så urbota tråkigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0