Ibland blöder hjärtat

En sambo med tårar och oro. En son med smärta från, ja, typ hell. Inte kul. Att han ens yppar orden att det gör ont, ja då gör det ont. Han är så rädd att tala om det just nu av rädsla att behöva bege sig till sjukhuset att han försöker mörka. Han är dock inte så bra på det. Idag har han egentligen inte gått ett enda ordentligt steg. De han tagit har varit släpande och konstiga. Han har ont. Fan, jag vill inte se min son ha ont. Inte höra det. Att känna stagen på ryggen ger mig rysningar. Vågar knappt röra där de börjar / slutar. Känna skruvar och se att det är svullet samtidigt som jag vet att något elakt växer i hans kropp. Bort bort bort med det. 

Tack ändå för att Hugo är Hugo. Världens gladaste och mest levnadsglada prick! Några dagar av glädje och styrka blev en jobbig dag. För honom, för alla. Men imorgon hoppas vi att sömn gjort susen och att smärtan lagt sig,

Jag laddar för förberedelser för midsommarfirande och en stunds cykel(?)träning för att skingra tankar.

Kommentarer
Postat av: Vera

Åh, det skär i hjärtat att höra hur jobbigt ni har det! Hoppas verkligen att ni får en bättre dag idag ❤️

2014-06-20 @ 13:26:02
URL: http://ursviksmamman.blogspot.se
Postat av: Sara

Cyberkram!

2014-06-21 @ 00:27:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0