Om en vecka... SM

Brrrr, om exakt en vecka går långdistans SM. Öppet vatten... Öh, hur tänkte jag nu?! 2,5 km i Viskan, utan våtdräkt. Jag tror att det kommer bli... Kallt. Laddar upp med långa sega pass, inte vidare kul, och egentligen inte så tröttsamt. Mest segt i armar och axlar. Idag blev det 5700 meter på den 1h och 20min långa träningen. 5x1000 meter. Skittrist. Men mentalt bra.

Imorgon blir det öppetvatten träning. I söndags frös ansikte, fötter och händer till is. Och kan inte tänka mig att det kommer vara varmare imorgon. Kanske sista sega träningen eftersom det är hög tid att börja toppa... Helst ska det redan ha påbörjats. Men av förståeliga skäl så har jag fokuserat på annat. Nu håller jag tummarna för att Mr inte blir på tisdag... Uppladdningen borde varit annorlunda, både träningsmässigt och vad det gäller fokus. Men äh, skit i samma. Nu kör vi!



 









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0