Säsongen inledd

Så där! Igår första passet Open water. Inte så fasligt kallt men ovant! Trötta axlar efter tisdagens pass med en massa 1500-ingar. Men kul! 

Min vän och gummilukten är ett faktum under årets varmare månader. 

Missar tyvärr tävlingen den 28/6 pga andra trevligheter. Annars är planen öppetvatten SM 1/7 i Borås, 2500 m utan våtdräkt (kallt!!!!). Vansbro, alla lopp fredag 1500, lördag 3000 och söndag 1000. 
Sedan får vi se. Riddarfjärden var ett givet kort, men just den helgen och sen dagen kommer jag själv stå brud och kan inte ens komma ihåg hur jag tänkte där... Att missa en tävling pga ett bröllop😉. 

Triathlon blir det i Stockholm, Tjörn och ev Västerås! Gud vad roligt! 

Detta behöver jag för att orka. Även om uppladdning, träning och fokus aldrig varit sämre så är det kul och inspirerande att mitt i allt få vara jag och ha kvar samma mål, även om syftet är att ta sig igenom istället för att vinna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0