Never ending story

Jaha, försäkringskassan fortsätter att tära på oss. De krävde en specifikation av de samtal vi haft med läkare... Helt sjukt. Det tog mig 2 och 1/2 timma att sammanställa. Var nära att ge upp, men aldrig då det gäller denna myndighet.

Mr Right har inte fått ersättning sedan 14/2. Och de dagar har Hugo INTE varit på dagis, dvs de dagar han begär ersättning för. Och då skyller fk på att det måste missats... Men de kan inte betala ut om jag säger det, utan han måste själv begära det... Fast vi satt på samma möte för en vecka sedan och han sa detta... Vilket sjukt jXvla system. Denna historia önskar jag som sagt inte någon, mötet förra veckan avslutades med att försäkringsexperten uppriktigt sagt såg tagen ut. Tänk vad detta har kostat dem, på alla sätt och vis... Jag var nära att ge upp. Orkade inte mer, men nu jäklar är det inte långt kvar så vi ger inte upp. Men känns som att det borde vara viktigare att ta hand om och ge omsorg kring Hugo än att i detalj specificera upp alla samtal vi haft med läkare på tre A4-sidor... Sopprötter.

Kommentarer
Postat av: Ullis

Helt sjukt 😡
Du har annat att göra än att försvara er!!!
Stor kämparkram 💗💗💗

2014-05-28 @ 09:33:16
Postat av: Lotta

Tårarna rinner samtidigt som ett avgrundsvrål av ilska kommer över mina läppar. JAG KAN INTE ACCEPTERA DETTA SOM MEDBORGARE.
Systemet och de människor som jobbar på FortKnox/Försäkringskassan hanterar våra skattepengar på ett högst egendomligt sätt. Dessutom sätter de sig över både läkares kunskap som kuratorers mm
Jag inser och vet att det drabbar många och alla har inte krafterna att strida. Vi måste ha ett kollektivt stort NEJ till den behandling ni har fått utstå DELA Sprid HANDLA
Jag ber att ni ska fortsätta ha krafter att ta er igenom detta! Lotta

Svar: Tack! Håller med!
Joseharaton

2014-05-28 @ 13:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0