Semesterförberedelser?!

Ja, ungefär så känns det. Tänk vad skumt, men kvällen igår spenderades med att plocka fram kläder, böcker, pyssel, gosedjur och liksom på riktigt se över det dom ska packas ned. Ungefär som när man är påväg på semester. Fast nu är det ju inte så. Och vad packar man till en sjukhusvistelse egentligen? Dessutom för hela familjen... Skum känsla. Jag tror även att barnen känner det lite som att vi är på väg på semester. Spännande men samtidigt förstår Moa allvaret i det hela. 

Sista dagen hemma idag. Och som sig bör, även det innan avresa för semester, så ska det städas, fejas och tvättas.

Och fortsätta diskussionerna med försäkringskassan. Förresten gå in på youtube och se och lyssna på "Ung cancer ställer försäkringskassan mot väggen". Intressant och ytterligare ett bevis att läkarintyg ifrågasätts.

Kommentarer
Postat av: Cicci (gammal NSK:are)

Tänker på dig och familjen och vill ge styrkekramar!

Svar: Tack finaste du!
Joseharaton

2014-05-13 @ 13:32:34
Postat av: Mia..

Ni finns i mina tankar väldigt mycket och jag vill skicka massa styrkekramar till hela familjen!!! Och narturligtvis en extra stor till Hugo <3

Svar: Tack!
Joseharaton

2014-05-13 @ 19:07:54
Postat av: Benita (kollega)

Hej Johanna! Jag vill bara önska er å eran lilla prins lycka till, vi är många på jobbet som följer dig, Hugo och Er kamp och önskar Er allt gott, vi finns med dig... På sidan.. Hoppas du känner det ibland . <3 vi har inte makt å påverka och det känns hemsk.. men vi finns, vi bryr oss och önskar så att allt slutar väl. Vi kämpar alla med våra ärenden och klienter men det blir extra känsligt när Hugo är ett av "husets barn" då han är din .. =,(
<3 Våra tankar är med Er <3 Kram Benita


Svar: Tack fina fina du! Det värmer! Och jag saknar er så sjukt mycket! Ta hand om dig!
Kram
Joseharaton

2014-05-13 @ 22:18:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0