En utmärkt helg!


Helgen gick med rasande fart! Vips så var den över och en ny vecka tog fart. Jag gillar måndagar, har alltid gjort, det innebär en ny vecka med nya möjligheter och tillfälle att ta vara på tiden! 

I fredags hade vi härligt Halloween-pyssel som följdes av träning och slappande i soffan. 




Lördagen startades med familjemysfrukost utan nämnvärt kaos 👍. Därefter gav jag mig ut i duggregn på en långtur i joggingskorna. Nu blev det bara 14 km, men det fick räcka då vi skulle täcka poolen för vintern.


Gissa om jag längtar till våren och sommaren?! Här kommer jag trivas, garanterat!

Lite lördagslugn spred sig en kort stund



Bakade spökmaränger med Hugo, föratt  sedan åka till läkaren. Kul en lördag. Men symptom med huvudvärk, illamående och utslag gjorde att vi rådfrågade och rekommenderades att kolla upp det hela. Blä för sjukhus, men neurologisk var det ok. Dock har det fortsatt och smärta i rygg och huvud ökat. Läkarbesök och inskrivning för kommande operation nästa v. Så nu byter vi snart våra egna sängar till sjukhusets.

Lördagen avslutades med middagsgäster och mat med tillhörande vin. Trevligt.




Just ja, kaninen Vera har tydligen flyttat in för vintern oxå!

Söndagen började med städdag ute för vinterförveredning med alla trevliga grannar. Av städning blir man hungrig, så perfekt med korvgrillning, fiske och kaffe vid skön med underbara vänner!!!












Givetvis avslutades helgen med ett tufft simpass där jag trodde att jag inte skulle komma in hela vägen till kaklet...

Helt enkelt en underbar helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0