Jag skulle försvars som helst för dig!

Åh, om jag kunde skulle jag ta all din smärta och oro för att behöva gå igenom allt du gör. Det finns ingen med ett så underbart hjärta dom du. Alltid omtänksam mot alla och en kram till den du anser behöver den❤️. Allt du gör gör du med ett leende, även om vilda protester ibland kan ta kål på oss, biter du samman och gör det du måste.

Igår var ett sådant tillfälle. Jag vet att du hatar nålar och infarter. Protesten car både högljudd och vild. Men tillslut bara du gjorde det, min lilla kämpe och hjälte.

Hade jag kunnat byta hade jag gjort det, utan en sekunds tvekan. Denna dag vill jag inte vara med om. Hoppas den går  fort som 17 och att vi möts av ditt underbara leende och en fråga efter wienerbröd! Alla förberedelser är gjorda, 3 underbara skrubbduschar, infart satt, prover tagna, medicinering insatt och paddan i högsta hugg❤️.


❤️älskade älskade älskade unge❤️


Kommentarer
Postat av: Daniel Å

Vi alla vet att Hugo är en kämpe så han kommer aldrig ge upp.
Styrkekramar till er alla. Vi tänker på er.

2014-11-26 @ 19:29:10
Postat av: Linda

Hoppas allt har gått som planerat!
Jag har tänkt på er mycket 💙

2014-11-27 @ 08:02:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0