SM-tankar

Ska även detta SM gå av stapeln utan att jag kan vara med?! Egentligen gör det verkligen ingenting, mina barn kommer före allt annat. Finns liksom inget viktigare. MEN, så sjukt trist då jag tränat rätt, ätit rätt och bara verkligen vill simma och vara där i gemenskapen. Med alla härliga simmare. Plus att jag vet att jag både är snabbare och starkare.

Verkligheten säger dock att det är ganska orealistiskt att åka och simma på fredagen då Hugo opereras på onsdagen. That's the true.

Men kanske mår han så bra att det funkar... Eller inte, vilket är det mest troliga. 

Egentligen är ett SM ingenting, förutom att det är kul. Vad gäller Hugo finns inget val, oavsett om det är kul eller inte.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0