Min dag






Min lilla teletubies... Först pigg och sedan trött. Då vi kom hem från ALB blev det lite mat, bak och mys i soffan tills Moa kom från skolan. Då käkade vi nybakta bullar och drack mjölk. Ärligt, enligt mig helt klart det bästa som finns. Jag är tokig i bullar. Det är en stor last, men vaddå, jag äter nyttigt som sjutton utöver bullarna... och tränar en del. Så jag tänker fortsätta att äta mina bullar och njuta! Trots socker och mjöl... 


Fick även hem en bikini idag... Som beställdes i slutet av augusti... Bättre sent än aldrig. Tänkte att den vore perfekt i Turkiet, men lite sent nu. Ringde budfirman i fredags och fick till svar att de inte hade hittat hit... Nähä, men ändå har de åkt hem till oss sex gånger, utan att ngn varit hemma om man följer ordern... Sedan finns det ju telefon med... Jaja, nu är den här och jag hoppas innerligt att jag kan ha den.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0