Snart helg!

Wow, ytterligare en vecka som snart är över. Kissar vad det går fort. 

Fatta, imorgon ska jag jobba en HEEEEL dag, när hände det liksom senast? Ska bli så skönt. Stressen över vad dom ska hinnas kan för en dag lämnas hemma. Dessutom samtal med barn  ❤️ wihoooo. Känner mig taggad. Dock oroar jag mig idag för Hugos mående. Ingen bra morgon. Ont i huvudet och i ryggen. Han har aldrig sagt att han haft ont i ryggen tidigare. Men idag höll han sig flr ryggen och berättade att han hade megaonr. Det syntes även på honom och när han förklarar att han inte vet om han orkar leka på förskolan, ja, då tar den där lämningen emot. Vi får se. Tror ju iofs att han 'härdar' ut. Tror inte att han klagar där utan biter ihop. 

Nog om det.

På lördag är det simtävling för Moa. Med övernattning. Hon är fast besluten att tävla trots att det är 13 år och yngre. ❤️ Hon bryt sig verkligen inte utan älskar detta. Att dessutom få sova över gör det hela extra kul. Så en liten miniweelend för mig och Moa! Dessutom kommer denna lilla tuffing simma 200 frisim. Ganska coolt sv en 8-åring!

Ha en trevlig dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0