Underbar helg blev fulländad till slut

Helgen som var, var underbart rolig på alla sätt och vis! Fulländad blev den då mina små ❤️ kom hem!

Pizza innan träning för mig, disco för Moa, soffhäng för de manliga två fick inleda. Simskola för Hugo som följdes av häng hos kusinerna för våra barn. Löpning för mig, 3x1000 i blåst! Det kändes som att vara fångad i ett nät, så mycket blåste det. Väl hemma och nyduschad möttes en del av byns feminina hälfter för avfärd på cykel. Lerduveskytte och skytte med revolver följdes av en underbar lunch. 


Hem och byta om och sedan ses igen för vin, pst, kex, grönsaker och en massa annat gott. Mycket skratt och trevligheter! Längesedan jag hade så sjukt kul! Tack alla goa för en helt perfekt dag som avslutades med att vi rullade hem vid två.

Trött vaknade jag upp och saknade mina små så inibombens mycket. Vilken tur att de kom hem så att tillvaron iordningställdes!

Söndagen avslutades med träning och möte innan jag nöjd stupade i säng!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0