Skön lördag

Ego-boost och sedan en eftermiddag med mina små❤️.
Dagen startades med dunderfrukost och efter det for Hugo med sin far och syster på simskola, eller nja, simlekis. Dock är han själv noga med att det är simskola. 

Jag åkte åt andra hållet och fixade naglarna, vilket gick fortare än Cvad jag hade räknat med. Självklart drog jag på mig löpsrskorna, som alltid är med, och sprang rn runda på 1 mil i favoritspåret! Solens höstvärme och klar luft är ju helt underbart!!!

Hem, duschade, tog med barnen till biblioteket, shoppade, åt den godaste Twister ever. Så sugen. 



Testade även en coola life, dock inget för mig. Hem och rensade skåp och lade mig en stund på soffan för att läsa. Händer typ aldrig.

Sedan vankades det soppmiddag med en massa tillbehör. Så gott!


Allt detta medan min andra hälft jobbar ute med pool-och altanbygge. 
Kvällen avslutades med Fångarna på fortet och en massa godis!
Det är ju ändå lördag!

Hugo har varit trött och haft ont i huvudet och svårt att gå stundtals. Krigar dock på och försöker leka med sina kompisar. Däckar dock så fort de går. 


❤️❤️❤️

Idag, söndag, skulle jag och Moa åkt på simtävling. Men icke. En kraftig urinvägsinfektion hos Moa satte stopp för det.


 Dagen kommer istället ägnas åt fix hemma och mys med barnen. Sedan blir det träning och förberedelser inför jobb imorgon. Jihoooo, jobba! Samtidigt som samvetet för Hugo gnager. Jag måste jobba fyra-fem timmar imorgon. Massor att göra, trots att läkaren säger två-tre timmar på dagis.
Vi gör ett försök och jag tror att det kommer gå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0