Bra träningsdag

En fantastisk träningsdag av både uthållighet, styrks och snabbhet. Så kan det bli när det visar sig att sonen njuter på polismuseet! Lägg till lite möten på jobbet först så är dagen full! Plus tid med barnen👍. 

Efter i stort sett 7000 meter simning på 1.45 blev det middag i form av god lasagne. Skjutsade Moa till träningen, supersnabb storhandling och insåg att det var 40 min kvar av hennes träning. Passade på att köra trappa, 10 gånger upp och 10 gånger ner. Hungrig som jag vet inte vad suktade jag efter mina äpplen passet igenom.

Himla tur att träningskläderna åkte på innan jag stack hemifrån😉!

Men, det gick så lätt. Både simning och löpning. Från att förra veckan ha haft enorm ryggsmärta till detta... Antar att jag behövde vila.

Idag blir det bara hemmamys med lillkotten. Han är trött idag. Men som vanligt full av kärlek och kramar. Även hunnit bli överöst med pussar! Ganska bra start på denna dag alltså!

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0