Läckande bassäng gav 15 km i skogen!

Imorse blev det en liten runda, 4,5 km, och en helt underbar start på dagen. Innan alla vaknat fick jag uppleva sol, fågelkvitter, stillhet, tankar, och en perfekt start, redo att väcka mina små hjärtan med en brakfrukost innan dagis och skola. Ok, det var typ bara jag som åt medan de små mest petade i maten.




Eftersom onsdag betyder simträning med mastersgänget var jag taggad för ett armpass. Hmmm, läckande bassäng innebär ingen simning. Istället blev det ett 15 km långt löppass på lätta ben. Underbart! 

Innan dess körde vi även idag soffmaraton. Nästan så jag efter denna jobbdag kände för att inta Hugos position...

❤️❤️❤️

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0