Ett lyckat läger med ett underbart barn-och ungdomsgäng

Hallstahammar 2015 var sig inte det minsta likt Hallstahammar, typ 1993... Då var jag själv där på läger, avverkade runt 7-8000 per pass i regn, blåst och typ minus grader... Allt var blött. Stugorna vi bodde i räckte inte riktigt till för att torka allt i.

Nu for jag dit med ett underbart gäng och dessutom sol! Varje morgon, utom en möttes vi av ett fantastiskt väder. Visst, lite kyligt i luften vid sex sju på morgonen, men så underbart. Är man ansvarig för 17 barn går tiden mycket fort. Vi ledare hade fullt upp med mat, disk, fix och såklart träningspass. Vi har hunnit med otroligt mycket och väldigt roliga saker. Många Goa skrattstunder har vi bjudits på!

Bassängen var sig dock lik...

Paddling i Skantzsjön.

Fin tjej innan vi ska paddla tillbaka ❤️

Utsikt under en morgonlöptur!

Kanalcafe.

Expedition a la Emma...

Vacker natur!

Blå himmel....

Nysprungna ben!

Först på plats.

Ja, ett superbra läger med världens bästa tränare/ledare liksom alla simmare!

Det har simmats massor, för egen del kom jag upp i ca 56 000 meter. Moas grupp hamnade på runt 28 000 meter. Imponerande. De flesta hamnade på ca 40-45 000. Grymma ni är. Pass som var inriktade på teknik, lite syra, men framför allt uppbyggnad. Lägg sedan till bålstyrka, fysträning och löpning. Mornarna innan de andra vaknat tillbringade jag springandes runt sjön. Helt underbart och nästan magiska vyer. 

Kroppen är lite seg, så där som den ska vara efter träning. Idag blir det lugnt, bara ett styrkepass, skönt👍. 

Och dessutom hörde jag ryktas om att poolhäng hemma gällde idag, enligt barnens önskan! Tror det passar mig fint mitt bland tvättberg och nybakta bullar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0