Träningsläger

Yes, jag kom iväg! Tillbringat några härliga dagar på simläger som även kantats av skidåkning och styrka! Dessutom tillsammans med ett härligt gäng. Att simma i 50-metersbana är tufft. Det tar liksom liiiite längre tid att komma fram till väggen! Armar, axlar och rygg är så där härligt trötta som de bara blir på just ett simläger!




Nu är det bara ett pass kvar, sedan när det av hemåt. Till en sjuk Hugo. Ärligt, nästan som en befrielse att vara hemifrån. Inget ansvar, förutom över mig själv. Men det är klart jag saknar min familj. Ska bli underbart att komma hem. Hoppas bara att Hugo kryar på sig och att febern går ner så att vi slipper sjukhusbesök. Nästan för bra för att vara sant att jag ens kom iväg på lägret!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0