Bästa helgen på länge!

Tack våra underbara vänner för en fantastisk helg! Helt perfekt och rolig på alla sätt och vis! Leksand och dess sommarland visade sig från sin bästa sida! Sol, värme, glatt gäng, glada och pigga barn och ett glas vin var vad som behövdes! Ok, det där med pigga barn tar jag tillbaka nu, Hugo ligger/sitter där han är med små avbrott för ett dopp i poolen. Heeeeelt slut. Men som han sa, det är det värt! 

Helgen innebar även Vansbro för mig och Moa. Efter en urusel start i elit 2 hamnade jag till slut på en 7:e plats. Något jag är nöjd med även om det var trångt i starten och jag väntade för att få fritt vatten att simma i. 
Tjejsimmet gick riktigt bra och jag är nöjd med både placering, 2:a, och simningen. Lika där, för feg i starten och vågar inte trycka på. Sedan får jag kämpa för att simma om... Mer träning på startmomentet alltså.
Prispallen. 

Även Moa simmade. Med bravur! 1000 m i motströms vatten. Hon tog sig igenom och var superstolthet sedan!
Moa kämpar på och har ca 500 m kvar.

På lördag är nästa lopp. 5000 m ute på Djurgården i Stockholm. Första gången jag kör den distansen. Spännande att se hur det funkar. Sedan laddar jag om för amfibiemannen och SM till hösten. 

Kroppen har vaknat och igår kändes det riktigt bra på träningen vilket innebar swimrun med totalt 1,2 mil löpning och 3 km simning. Ska ta tag i dagens pass om en stund! En tanke har börjat ta fart, det skulle vara kul att tävla mer, se hur man står sig gentemot hårt motstånd. Det är bara det att jag aldrig skulle vilja satsa heltid på min sport, jag vill att det ska förbli ett intresse som gör mig glad! Samtidigt så vet jag att det finns sjukt mycket mer att ge. Men det ska jag nig gå ut iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0