Mina kottar

Åh vad jag älskar min familj. Kan man annat än smälta då man en fredag kommer hem från jobbet och får höra 'mamma jag älskar dig' flera gånger?!


Kvällsdopp och tydligen ville Hugo simtävla?! Hur mysigt som helst att köpa med sallad en vardagskväll efter avslutat arbete och bege sig ut på lite kvällsmys! Att vi sedan träffade bästa familjen var ju bara ett stort plus ❤️.


Regnar det njuter vi av underhållning... En show med åtta inövade låtar... 



Är det sol njuter vi av bad och fika vid poolen!

❤️familjetid❤️

Jobbar ju nu när min andra hälft är hemma. Inte kul ur den aspekten, men samtidigt kul att vara hela dagar på jobbet! Dock är tid tillsammans med familjen samlad så värdefull. Ja ha, en vecka kvar sedan blir jag hemma igen medan pappan i huset arbetar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0