😱

Efter att Hugo hade nĂ„gra underbara timmar pĂ„ förskolan med midsommarfirande Ă€r han idag totalt slut. Bokstavligt talat. Allvarligt?! Ska tvĂ„ timmar göra mos av honom? Feber, benen orkar inte, inte ont utan enligt honom sjĂ€lv vet han inte varför han inte mĂ„r bra. För han sĂ€ger sjĂ€lv att han inte mĂ„r bra idag. Jag vill inte för mitt liv pĂ„ nĂ„got sĂ€tt inför honom pĂ„visa att det kan ha med dagisvistelsen igĂ„r att göra. Han ska fĂ„ se förskolan som nĂ„got kul och bra. Inget man mĂ„r dĂ„ligt av. Det har han sĂ„ det rĂ€cker iaf. 

Det pÄminner otÀckt mycket om hur midsommar var förra Äret. Otaliga samtal till lÀkare och en kille som somnade var han Àn var. Han tillbringade tiden i en soffa, sovandes, eller i vÄr famn, sovandes. Och dÄ var midsommardagen Ànnu vÀrre. Hoppas han piggar pÄ dig nu sÄ vi slipper Äka in.

Jag har fejat genom hela huset. Rent och frÀscht. SÄ skönt! Annars brukar min stÀdhjÀlp, Hugo, ligga i. Idag ville han men orkade bara soraya meddel i toan innan soffan Äterigen lockade.

Kom igen nu Hugo! Du klara det hĂ€r utan sjukhus! 

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hoppas att det gick bra och att ni fick en fin midsommarafton! TÄrtan verkade jÀttegod! Kram frÄn mig.

2015-06-19 @ 22:37:05

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0