DM

Förra lördagen låg jag i fosterställning efter att ha fått i mig mjölk. Måste väl varit en av de sämre dagarna att råka ut för det. Jäklar vad risig jag var. Man överlever, med nöd och näppe... Vågade inte äta då jag skulle tillbringa dryga timmen i bilen på väg till DM föratt  simma. Hållbart?! Nja, inte direkt. Men simma skulle jag. Och simma gjorde jag. Utan mat och vätska i mig. Försökte med en halv banan... Den kom upp. Precis innan första start. Då beslöt jag mig för att under loppen strunta i mat. Äta fick jag göra sedan... Jag är ingen sprinter, på tävlingen var det bara 50 och 100 meterslopp. Det funkar utan mat. Dock var jag ganska skakig sedan och det är inget att rekommendera. Vätskebalansen totalt ur funktion. Men med fyra guld var jag nöjd. 50 och 100 frisim snabbast av alla damer måste jag vara nöjd med. Ok tider, dessutom otoppad och omatat... 


Bjuder på två superschyssta bilder, som vanligt från plaskdammen. 

Kul att träffa alla härliga människor! Nu blickar vi fram mot SM, bara tre veckor kvar och vi går mot toppning! Behöver det. Är nerkörd och sliten efter tuff träning. Nu blir det mindre mängd och som sagt toppning! Go With the flow!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0