Första dagen på SM

Resulterade i en vidrig 400 m medley där jag från början bestämt mig för att inte ta i eftersom 800 fr bara gick av stapeln ca 40 min senare. Faktiskt nästan jobbigare att simma på halvfart än att ta i. 
Men; ett guld och ett svenskt rekord i min åldersklass är inte fy skam!

800 frisim kändes bra. Ett guld och jag är supernöjd med tiden! Nu vet jag att det finns ännu mer att ta av. Våga gå ut lite hårdare och inte vara rädd för att bli trött. Ja, helt enkelt våga kliva utanför bekvämlighetszonen! Men pers på äldre dagar med 12 sekunder får anses vara mer än godkänt!

Idag väntar inte mina favorit distanser, 100 fr och 100 me, samt 2 50:or frisim i lagkapper. Kan typ inte simma sprint, men ska bli kul! Here we go!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Oj grattis, låter ju super ju!

Hoppas Hugos höft läker bra och att ni får lite lugnare veckor framöver!

2015-03-21 @ 22:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0