It's on


Tävlingsbaddräkten är på! Att ge sig är inte min melodi, dagen idag var rätt dag att börja med att klämma sig i denna. Tog inte så lång tid som jag trodde och faktiskt var den ju bekväm. Inte alls så trång som jag trodde! Den kan nog bli bra att simma i nästa helg då SM står på schemat! Hoppas på att få känna mig lite piggare då bara. Är trött och seg vilket säkert är ett resultattavlan tre veckors sjukhusvistelse typ. 

Idag har jag redan jobbat och skrivit MASSOR, ätit en lika god frulle som vanligt. slängt ihop två kakor, ananaspaj och citronkladdkaka, till eftermiddagens fika. Men innan dess ska träningsgänget ses för först ett långpass löpning i solen och sedan spinning med en toppenledare! Sedan; hit hem och njuta av nyttigt mellis och onyttigt fika! Hoppas på att magmusklerna får arbeta lite av allt skratt som brukar bli oxå!

Mmmmmmm!

Kanske kommer det ett uppgivet inlägg om senaste veckornas sjukhusvistelser och försök till obefintlig tid på jobbet och kanske lite mer peppande träning...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0