En liten helgtripp

Helgen försvann i rasande fart. Tidigt igår morse begav vi oss på simtävling. Vad annars?!


Kallt och klart i luften. Simiaden bjöd på värme, mycket folk, full bassäng och fina nya personliga rekord.

Moa plockade med sig lite medaljer hem och roligast av allt var att hon var nöjd med sina pers!

Dagen till ära bjöd på hotell övernattning med middag, bad i pool och chips! Efter en god frukost begav vi oss till Naturhistoriska museet och cosmonova. Kånkande på den lilla mannen slog vi ihjäl ett par timmar där innan vi lämnade bustrollen till mormor och morfar där de på bästa sätt blir ompysslade imorgon när förskolan är stängd! 

Döm sv min förvåning när man plötsligt har hur mycket tid som helst... Då klart hade jag tänkt köra ett simpass. Men icke. Börjar bli sjuk och halsen känns inget vidare. Dunk i huvudet och en krasslig kropp satte stopp för dagens träning. Skit. SM på fredag och detta var inte alls med i planeringen. Dör var den tävlingen. Jag som tränat och sett fram emot detta och då åker jag på detta. Nu. Varför?! Hoppas på att hinna piggna till och iaf kunna simma, även om toppningen uteblir. Så typisk. Men å andra sidan finns det saker som är så mycket värre. Och just nu är det bara besvikelse, och jag gnäller verkligen inte, det har jag slutat med för länge sedan. Eller i alla fall från och med den dag Hugo fick sin diagnos. Finns liksom inget i jämförelse..,,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0