Dag efter dag

Ja, dagarna rullar på. Varje dag är just nu lik den föregående. Skönt på ett sätt. Det enda som fattas ör väl egentligen att gå upp fixa och åka till arbetet... Nu går vi upp, skickar Moa till skolan och sedan hänger vi. Hela dagen... Helgerna är oftast ganska intensiva. Saker ska fixas, dotter till en rad olika aktiviteter. Veckorna vilar vi i. Typ. Eller inte vi men Hugo. Tillbringar förmiddagen i kalsonger, i soffan. Eller med kläder på ngt sjukhus för någon kontroll där kläderna ändå ska tas av...

Men, jag tycker att Hugo är ganska pigg! Tack och liv. Har näst intill varit överspeedad i helgen. Precis som att allt ska tas igen. Som en Duracellkanin som inte har ett stopp. För att sedan däckas av feber och trötthet. Så ja, det är där vi befinner oss idag.

I soffan framför tv:n med Vera och myser.


Världens goaste kanin. Ska absolut ligga i famnen och bli klappad. Hon är så go. Antingen har man henne mitt i knät eller famnen eller liggandes mitt framför så att hon har uppsikt över allt och alla. 

Kaninmys helt enkelt.

Vad resten av dagen kommer bestå av vet jag inte. Men att mina tankar definitivt finns hos en familj som just nu befinner sig på sjukhus vet jag. Lång väg av kämpande framför sig. Men som redan nu kommit en bit på väg. All styrka till er ❤️.


Påväg till en middag förra veckan. Bara för att lyxa till vardagen lite. 


Lunchdejt med min lilla filosoferande kille! Bästa dejten ever!


Men också alldeles utslagen i soffan efter en liten vända ute. Ska erkänna att jag oxå slumrade till en stund. Men vara 45 minuter. Till skillnad från Hugo som sov 4 1/2 timma.


Bästa killen!

Ungefär så här, som ovan, ser dagarna ut. Bildtolkning av en kille som äter sover och har det bra. Verkligheten säger att det är en kille med hjärntumör och skolios, nyopererad och faktiskt tiktigt sjuk. Men som gör och kämpar fullt ut för att vardagen ska vara så normal som möjligt. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0