Hemma!

Första dygnet hemma bestod av tvätt, tvätt, tvätt och MÅLNING av ribbor. Japp snabbt tillbaka till verkligheten.  Vi hann oxå med en supertrevlig middag med bubbel och grillning 

Liksom simtävling, 1000 m öppet vatten för mig och 300 m öppet vatten för Moa.



För egen del handlade loppet om att överleva efter en dryg vecka utan träning. Med 16.5 grader i vattnet var det långt till de temperaturer som uppmättes på Mallis. Teknik fanns inte alls, men huvudet sa simma och jag simmade i mål som första dam. Sista utetävlingen för säsongen. Nu väntar träning i hög dos med målet i SM. Och som grund i träningen till EM. Sedan ska jag faktiskt lägga ned tid på öppet vatten säsongen. Det är så kul och vore kul att se hur långt man kan ta sig.

Har hört att antalet simmade meter per pass på hög intensitet bör vara... Massor. Den tiden finna inte för mig, men jag ska göra det bästa av de timmarna till träning jag har!

Let's go!

Sedan i måndags har jag även invigt min nya arbetsplats. Spännande. Redan nu har jag startat upp med utredningar. Känns gripbart och utvecklande. Skulle bara vilja vara där lite mer...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0