Rätt eller fel?!

Efter att Hugo igår verkligen bett om att gå ut och cykla idag efter dagis skulle vi så klart göra det. Han har hört att jag och Moa ofta gjorde det.så det viktiga var helt enkelt samma plats, mellis och med hjälp av samma färdmedel...

Handlade mellis efter önskemål. Packar efter önskemål. På med joggingkläderna, det var ju liksom grejen att ha möjlighet att cykla ifrån den springande mamman... 

Orken tröt redan innan vi kom iväg. Men iväg skulle han. Med tårar, kämpaglöd, pauser osv kom vi fram. Åt mellis och tog oss vägen hem. Ännu mer tårar. Och tålamod från min sida.

Vi hann inte mer än hem innan han låg i sängen utan kläder och typ sov. Febern är ett faktum och jag undrar om det var rätt att gå med på cykelturen... Han ville så gärna, han hade aldrig accepterat ett nej. Och jag lovar, han är så nöjd att han gjorde det och klarade det. Det är det enda som betyder något för honom just nu. Feber och trött eller inte, det spelar ingen roll.



Gjorde jag rätt eller fel?!

Kommentarer
Postat av: Åsa

Rätt!!! Ser på hans målmedvetna och nöjda blick på andra bilden, säger allt!! Dessutom tillsammans med det du skriver, hur gärna han ville och hur nöjd han är efteråt! Inte kul med feber och trötthet, men kan väl inte göra något i det stora hela. Det kan däremot hans envishet, glädje och kämparanda. Och din vilja att ge honom en så vanlig vardag som möjligt fylld med trevliga bra grejer. Super! Han är fantastisk!! Kram!

Svar: 😘
Joseharaton

2015-09-30 @ 22:43:14
Postat av: Mia

Du gjorde definitivt rätt! Han ville verkligen och det är viktigt att han mitt i alla måsten också får möjlighet att göra det han själv väljer. Kram :-)

Svar: Tack 💜
Joseharaton

2015-10-01 @ 20:53:13
Postat av: Sara

Rätt!

2015-10-11 @ 20:15:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0