đŸ˜đŸ”«

VĂ€ntan.

Med ett cancersjukt barn Àr det mycket vÀntan.

Överallt.

De blir tÄlmodiga. FörÀldrarna brinner av. Till ingen nytta alls.

Fem timmar pĂ„ ALB:s akut. Ännu ingen lĂ€kare i sikte. För sju timmar sedan blev vi ordinerade att Ă„ka in för en snabb koll. Ja tjena hej! 
Pinnstolen Àr inte skön nÄgonstans. Maten Àr kvar hemma pÄ spisen. Jag gÄr upp i atomer snart. SÄ ovÀrt. Dessutom Àr Hugo pigg just nu. MEN han har i ett flertal nÀtter krÀkts. 1 gÄng per natt. Ibland pÄ grund av smÀrta, ibland bara ÀndÄ, i alla fall vad han sÀger sjÀlv. Vissa dagar vÀldigt allmÀnpÄverkad. Ont de fÄ gÄnger han besöker toaletten. SÄ dÀrför sitter vi hÀr.

TA MIG HÄRIFRÅN

Ja, vÀntan. Vi vÀntar pÄ magnetröntgen, vi vÀntar pÄ operation. Vi vÀntar pÄ alla andra undersökningar. Vi vÀntar pÄ att han ska bli frisk.

Vi fortsÀtter vÀnta.



Kommentarer
Postat av: Fam Carstad

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„! Jag tĂ€nker pĂ„ er massor, önskar att vi kan göra nĂ„got, all styrka till er😘💗💗💗 lova att sĂ€ga till om ni behöver nĂ„got el hjĂ€lp med nĂ„got, vi finns hĂ€r..

2016-04-06 @ 20:11:20
Postat av: Fam Carstad

Ă…Ă„Ă„Ă„Ă„! Jag tĂ€nker pĂ„ er massor, önskar att vi kan göra nĂ„got, all styrka till er😘💗💗💗 lova att sĂ€ga till om ni behöver nĂ„got el hjĂ€lp med nĂ„got, vi finns hĂ€r..

2016-04-06 @ 20:11:21
Postat av: Anonym

Tycker att det Àr vansinnigt att allvarligt sjuka barn ska behöva ta akuten in till vÄrden! Er tid Àr mer vÀrdefull Àn att spenderas i ett akutrum, jag hade gÄtt upp i atomer och lite till! All djÀkla styrka och hiva pinnstolen!!

2016-04-06 @ 22:16:27
Postat av: Anonym

❀

2016-04-07 @ 07:27:21
Postat av: Anonym

MĂ„nga kramar

2016-04-07 @ 10:13:02
Postat av: Anonym

Fy för denna vĂ€ntan 😡 i hĂ€nderna pĂ„ sjukvĂ„rden. Krama om Hugo frĂ„n oss och kram till er oxĂ„ / Maria Åkerblom

2016-04-07 @ 13:19:42
Postat av: Anonym

Fan va jag önskar att jag kunde ta pinnstolen i besittning och vÀnta Ät er. SÄ ni under tiden kunde leva och busa. KÀnner inte er men kÀnner MED er. Hugo Àr min hjÀlte, vill va som han! Kram pÄ er

2016-04-08 @ 14:00:30

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0