För länge sedan...

Ja, nu när det gått så lång tid sedan jag skrev ett inlägg är det nästan svårt att veta var jag ska börja. Frågor har strömmat in, jag har lovat att svara, men orden formas inte till text. Det har varit ett virrvarr av både de goda och det mindre bra. Tuffa dagar, enklare dagar. När det är så är det också svårt att få ett bra och tydligt grepp om verkligheten. Det är för ojämnt på något vis. Därför ska jag försöka mig på att sammanfatta alla händelser, alla kategorier på ett inte alltför stolpigt och tråkigt sätt. Orkar ni får ni fortsätta läsa nedan, allt inget eller valda delar. 

Just i skrivande stund sitter jag plattfall I en solstol, spanar för en gångs skull in i uterummet och inte ut från det. Valborg och sol!!!
And the Place to be:



Kommentarer
Postat av: Åsa

Vilken underbar altan - och pool!! - ni har!! Lycka till med det ni har just nu och hoppas Hugo snart får njuta av bad i poolen. Tänker på er, kram!

2016-05-03 @ 22:27:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0