Tuffa tider

Jisses, trött är bara förnamnet!

Efter ett hårt simpass igår kväll bjöd morgonen på trötta, tuffa och slitna axlar. Men tillsammans med min lilla vapendragare fick jag med bästa puscharen ett bra och tufft pass att lägga till samlingen. Fenpass mär det är som bäst:


Tack för draghjälpen!

Vab-dagen bjuder på sol! Altanen och kaffe blir mina vänner för dagen innan kvällen stundar med styrka och möte. 

Denna sol gör gott för oss med fibromyalgi. Att känna värken för en stund släppa sina köpt, insupa en nästintill värkfri kropp är underbart. Jag älskar förmodligen värme och sol mer än någon annan. Jag hatar höst vinter och tidig vår. Mer sommar åt folket!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0