30 000 meter

Förra veckan avverkade jag exakt 30 000 meter i bassängen. Lagom mycket med varierande pass. Teknik, lite sprint Och distans. Igår blev det hundringar i olika fart, där fart 4 faktiskt gick på 1.05-1.06 med start nedifrån. Kändes bra och som att jag just nu hittat ett bra grepp i vattnet. Dessutom var det inte så jobbigt så jag antar att det krävs ett litet steg utanför den ganska stora bekvämlighetszonen... Dags att ta det nu kanske?!

Hur som så känner jag träningsvärken komma smygande... I benen?! Sprang dryga milen igår, men är det ens möjligt att få träningsvärk av det? Visst, kanske sprungit Max sju km senaste tiden, men ändå? 

Underbar morgon med en klarblå himmel, lite kylslaget men med en sol som värmde, fågelkvitter och en väntande brakfrukost. 

Idag ska benen fö jobba lite. Styrka för dem och bålen. Sedan vankas simning och avslutningsvis fika med vänner. Kan bli en bra kväll alltså 😃.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0