Världens mysigaste dagar

Em i London blev bästa resan på länge! Jag och Moa med fantastiska personer runt omkring! Tyvärr blev jag sjuk innan jag åkte, dagen före. Halsont, sprängande öron, huvudvärk och en matt kropp. Typiskt. Det som kändes så bra innan, blev sjukt jobbigt och lite trist eftersom simningen inte stämde alls. Tiderna var en bra bit över vad jag vet att jag kan. Med facit i hand borde jag helt enkelt inte simmat. Men jag är inte riktigt den som struntar i saker. Vilket säkert bara var superdumt. Men jag simmade, en 4:e och en 6:e plats, där det finns en del att förbättra.

Om inte simningen var det bästa så var dagarna med Moa helt fantastiska. Utan annat som kallar.

Vi har verkligen gjort London; kensington garden med tillhörande afternoon Tea. 



Fantastiskt väder varenda dag

Hyde park, Buckingham Palace, Victoria, vaktparaden, lekplats, big ben, London eye, hästparad;




















Regent street


Genomgång av shopping... 😁🔫😂🙈


Glasspaus


Middag


Madame tussauds


Mys!


Japp, frukost, 8.03!


Shopping


Äntligen!




Obligatorisk!


Och så klart, en fantastisk arena, full med folk och framför allt simmare! Tack världens finaste tjej för en underbar resa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0