Upp och sedan ner

Livet ter sig inte alltid som man vill. Just nu tycker jag det mesta är tråkigt. Till och med så tar det emot att dimma. Och att ens tänka tanken på att bege sig till London och gneta igenom 100, 400 och 800 frisim på em känns som ett berg att bestiga. Om jag ens kommer dit. Det är väl lite operationstid för Hugo som styr.
Men ändå, siktet är inställt på det och om inte annat så ska jag och Moa åka dit och njuta!


Titta vilken fin tårta hon gjorde till sim ständiga 22-åriga mamma! Så jättegod!

Just nu är det än mer tydligt att det blir ingenting av allting eller allting av ingenting.

Späckade dagar på jobbet, på sjukhus, hemma, ja ni vet allt som liksom tillhör det vardagliga med barn, hem, aktiviteter osv. Det gör sig inte av dig självt. Lägg till otaliga sjukhusbesök kors och tvärs. En liten nätt tripp till Huddinge på över två timmar dit i morgonrusningstrafiken, vänta en timma, träffa läkaren två minuter och så hem igen... Med en smärtpåverkad sexåring. Japp, typ underbart. 

Men något hände i hans rygg häromdagen. Ett litet skutt och smärtan var total. Ordinerades kontroll. Och ja, något har hänt, men inte akut och operation är ändå beräknad om ca en månad, därför görs bedömningen att så länge han inte har mer ont får det vänta tills dess. Det måste finnas tillgång till intensivvårdspatienter vid hans operationer därför är det noga uträknat när det finns plats för vår lilla kille

Vi hann förra helgen med en tripp till min älskade farmor! Många stopp blev det då 45 minuter i sträck räcker för Hugo. 

Lunch!

Målet för den äldsta!

Lunch gör magen glad!

Polkagristillverkning i Gränna!




Så mysigt ställe, har ni vägarna förbi rekommenderar jag starkt Polkagrispojkarna med sin trevliga personal!

Fika!

❤️syskon❤️



Bästa inköpet enligt Hugo!



Kommentarer
Postat av: Åsa

Bara en liten hälsning till er och hoppas att det är ok med Hugo och att träningen känns bättre för dig. Lycka till med läkarbesök etc. Önskar er en riktigt fin lördagskväll. Kram från mig.

2016-03-19 @ 17:21:35
Postat av: Åsa

Glömde skriva att det var en otroligt fin tårta! Jag är fö också 22, eller iaf 27... ;-)

2016-03-19 @ 17:22:43
Postat av: Åsa

Tänker på er och undrar hur ni har det... Förlåt om jag är tjatig. Kram.

Svar: Hej fina du! Du är inte tjatig, jag som är sämst på att uppdatera. Hugo mår så upp och ned att jag varken vet ut eller in. Just nu kräks han nattetid och är ena sekunden pigg för att sedan ha ont och vara alldeles loj. Hoppas du mår bra och tack för omtanken ❤️💞😘
Joseharaton

2016-04-04 @ 21:50:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0