Debut

Ha ha. Inte trodde jag att jag efter alla år i en simhall återigen skulle kliva in och göra någon form av debut. Men det gick visst.


Denna gång som speaker på en simtävling. Gissa om jag var nervös innan!? Jag verkligen hatar att prata i mikrofon, än mer framför folk. Men vet ni vad, det var ju superkul! Nervositeten försvann, och jag tror och hoppas att det var helt ok. Tekniken fungerade efter lite strul innan tävlingsstart, förhoppningsvis var det ingen som märkte det. Tack vare fina 'medarbetare' gjorde vi detta till en kanontävling!

Samtidigt fick jag äran att ta del av klubbens alla duktiga simmare! Vilka prestationer! Många personliga rekord och kilovis av medaljer! Vilja duktiga tränare våra barn har!

Moa persade med flera sekunder i sina lopp, nu börjar hon bli riktigt snabb och snart kommer hon förmodligen simma ifrån sin käre mor....

Apropå tid; i pausen passade jag på att få till dagens simpass som bestod av teknik i distansfart. På en timme blev det strax över 4000 meter och ändå fanns det tid för lunch, fika och förberedelser inför eftermiddagspasset. 

Det var en lyckad dag, så kul att umgås med alla trevliga människor! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0