Godmorgon världen

Godmorgon!


Att vakna upp till strålande sol med min lilla prins, kan det finnas något bättre? De två stora borta hela helgen och jag och Hugo själva sedan igår morse. Igår startade vi dagen med en otroligt mysig frukost hos vänner, lek och sedan vidare för att hyra film och inhandla lördagsgodis. Hem och leka, träna, baka. Följt av ett supertrevligt besök av efterlängtad vän, tacos i soffan med Mellon på. Vi gick och lade oss samtidigt och tänk att få somna med minnet färskt på näthinnan av små härliga tankar och funderingar ❤️!

Inte för att jag sov så bra, pga smärta, men att ligga och lyssna på små lätta andetag och den fridfullhet ety barns sömn ger är ju bara för mysigt!


möttes av fätgdparakande tulpaner, vilken lyx, jag älskar tulpaner! Helt klart det bästa den här tiden på året.



Bestämde oss för att sätta en bulldeg för att senare mysa med nybakat bullar hos mormor och morfar. Ska senare lämna min lilla där för att kunna jobba hela dagen imorgon. Ikväll kommer de andra två hem, längtar ❤️. Förmodar att de haft en underbar helg i skidbacken! 


Innan det bär av till mina föräldrar har jag slipat på styrkan igen

Det tar sig. Jag inser att jag är bra mycket starkare än i samma träningsperiod sist. Målet är egentligen inte att vara stark utan att ha en fungerande kropp som gör att jag sels orkar ta mig igenom vår vardag men även att bemästra och utöka min simkapacitet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0