Inget vidare idag

Idag känns min kropp inte speciellt rolig. Det värker och en stor anledning är säkert att det var 100% fokus på att palla gårdagen utan att någon skulle märka att värken hela tiden fanns där samt att det är betydligt kallare idag än vad det varit tidigare. Tog ett tag att ens komma upp ur sängen, ett antal tabletter gjorde efter mycket om och men att jag kunde äta frukost vid ett dukat bord... Jag som ska måla sista väggen idag... Men har man bestämt sig så har man, bara att bita ihop!

Det är bara det att det är så himlans trist. Jag är ju tränad, ganska mycket, och skulle gärna vilja känna mig stark på det viset. Inte som en gammal nucka i kroppen, jag vill orka och jag vill må bra!

Ha en underbar dag!

Prova våra läckra re...


Kommentarer
Postat av: Ullis

Hoppas du inte har tagit i för mycket idag så du inte mår för dåligt nu!!!

Ha det bra imorgon på jobbet, tänk att du snart har semester igen och då är det fint väder!!!

MASSA KRAMAR

2009-07-05 @ 19:15:44
URL: http://ulrikasjoblom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0